Cerca ricetta o ingrediente...

Grandine gigante / grindine giganta

Guardate che grandine gigante a fatto lunedì ,sul litorale tra Ravenna e Cesenatico . Per un paio di minuti si e scatenato fine mondo…una pioggia torrenziale con grandine de 4-5 cm. diametro. Ho avuto piccoli danni, si e rotta solo la zanzariera. Invece i miei vicini con le macchine parcheggiate fuori, hanno avuto i danni materiali abbastanza grossi ,le macchine rovinate.
Cosi era il mio giardino... pieno di ghiaccio.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Luni, asa arata curtea mea...plina de gheata ...adica de grindine. Aici pe litoral intre Ravenna si Cesenatico ,a venit o ploaie torentiala cu grindine asa de mare, 4-5 cm. diametru. Am avut doar mici pagube, mi s-a rupt doar plasa anti-tantari...o nimica toata. In schimb, vecinii mei care aveau masina parcata afara, au avut masinile distruse ,pline de semne.






5 commenti:

  1. Vai de mine ce nenorocire de grindina ... sa rupa si plasa. Masinile parcate in strada cred ca au ramas fara vopsea :-((

    Nico bine ca erai in casa ca te mai alegeai si cu capul spart

    RispondiElimina
  2. si la noi a fost dar mult mai mica si a durat foarte putin ..

    RispondiElimina
  3. Veneau din cer, bucatiile astea de gheata asa mari, ca nu-ti venea sa crezi. La masini nu a luat chiar vopseaua dar oricum au ramas cu semne destul de evidente...pline de gaurele mici,care in timp poate duce si la dezlipirea vopselei.Din pacate si masina socrilor este in situatia asta,i-a prins ploaia pe drum catre casa. Au avut noroc ca nu li s-a spart parbrizul, s-au si oprit din mers,cand au vazut cu ce ploua. Erau niste copii la parc...am aflat dupa aceea... care pana sa ajunga in casa, au fost loviti de grindina si plangeau. Practic, cum ti-ar da cineva cu o piatra dupa tine.

    RispondiElimina
  4. Doamne!nu am mai vazut asa greata!cazuta!Bine ca nu vi s-a intimplat nimic!Te intristezi cind veizi asa ceva!si aici e nasoala vremea!pa si sa fiti ocrotiti pe viitor de asa ceva!imbratisarii!

    RispondiElimina
  5. Adevarat ,noroc ca eram in casa si masina in garaj. Si noi am ramas cu gura cascata vazand cu ce ploua, a fost un eveniment exceptional. Nu intotdeauna se vede asa o grindine...de aceea mi-a venit spontan sa fac si fotografii.

    RispondiElimina

Grazie, i vostri commenti sono sempre graditi...
appena posso ricambierò la visita ◕‿◕

Seguo