Cerca ricetta o ingrediente...

Raccolte ricette e ...buon fine settimana a tutti! / Culegere retete si ...un sfarsit de saptamana placut tuturor!

Forse lo sapete, il 15 novembre si chiudono due raccolte ...e come sempre sono in ritardo ...

comunque...ho pensato di partecipare alla raccolta di  Piera -Ciccia e pasticcia




con una ricetta semplice ma gustosissima , risotto salsiccia e peperoni





..............................

Per la raccolta di Micaela -Criceto goloso  "Biscottiamo???"





di partecipare con questa ricetta di  biscotti salati gusto pizza




Prossima settimana pubblicherò anche il PDF della mia raccolta insalate estive di pasta e riso.
Lo trovate QUI




Un salutone e ....buon fine settimana a tutti !! ♥

Per me sarà una domenica di trasferta ...cioè... il mio figlio deve giocare una partita di calcio a Longiano .
Sara una domenica diversa ...mattino guardiamo la partita e dopo pranziamo in uno agriturismo con tutta la squadra. Se tempo permetterà , visiteremo anche la cittadina.

Ciao e forza Bellaria -Igea Marina!!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

bandiera Pictures, Images and Photos

Pentru culegerile de retete cu biscuiti si orez  ..de mai sus ...voi trimite aceste retete : risotto cu carnat si ardei si  biscuiti cu gust pizza.

Saptamana viitoare voi publica si PDF-ul la culegerea mea de retete salate de vara cu paste sau orez.
O parte din retete , sunt traduse si in limba romana. Daca va intereseaza vreo reteta in limba italiana, a cere va traduc.
PDF-ul il gasiti AICI


Un salut si o duminica placuta tuturor! ♥

Pentru mine va fi o duminica in deplasare..adica ..baiatul meu are meci de fotbal la Longiano .
O duminica diversa...dimineata la meci iar apoi luam pranzul intr-o pensiune agroturistica cu toata echipa.  Daca timpul va permite ,vom vizita si localitatea.

Haide Bellaria!!!

4 commenti:

  1. bellissimo blog natalizio!!!!sei mitica come sempre

    RispondiElimina
  2. Per adesso è più invernale ! ;-D
    baci!

    RispondiElimina
  3. salut, multumesc de vizita...da intelg ce vrei sa zici, dar nu mi se pare normal..asa e usor sa ai blog...postez zi de zi cateva retete si-mi aleg cele mai frumoase poze...ca doamne cate talentate doamne sunt...si-mi fac cel mai misto blog....eu, nu vreau sa fiu rea, dar nu mi se pare corect, chiar daca da sursa,sa faca dansa retata si sa ne arate rezultatul ei......eu ma sters-o de pe lista mea...imi pare rau, dar nu accept. eu sunt noua in ale blogului, dar nu mi-ar place chiar daca da sursa sa-mi posteze pe blogu ei exact ce pun si eu...stai un pic?!...atunci de ce mai are blogul?
    imi pare rau ca este o persoana mult mai invarsta decat mine, imi poate fi mama...si acestea trebuie respecatate...dar nu-mi inspira respect.
    sa ai o zi buna! eu traiesc in canada, inainte sa vin aici am muncit pt 1 an in italia....frumoasa tara, limba o ador...mi manca:))

    RispondiElimina
  4. Just me: stiu..intr-un fel ai si tu dreptate! Inainte se decupau retete ..cel putin eu faceam asa...din reviste si se lipeau intr-un caiet. Acum cu blogurile se copiaza reteta cu tot cu poza si se pun intr-un blog cu numele caietul meu de retete! ;-)
    Sper ca te simti bine si prin Canada...
    toate cele bune!
    ciao!

    RispondiElimina

Grazie, i vostri commenti sono sempre graditi...
appena posso ricambierò la visita ◕‿◕

Seguo