Cerca ricetta o ingrediente...

Ritorno alla normalità.../ Intoarcerea la normalitate...

Da qualche giorno, la mia sorella ha finito le vacanze , è tornata a casa sua e io ho finito di andare tutti giorni in spiaggia. Adesso se tempo permetterà , almeno sabato e la domenica pomeriggio un giro lo farò…visto che abito vicino al mare. Sarebbe un peccato ...la stagione sta per finire! Ecco qualche foto!
...la bambina nella foto è la figlia della mia vicina

create avatar

A proposito di mare ,vi saluto con questa bella canzone interpretata di Umberto Tozzi e Raf.



Ciao... a presto! Buona settimana a tutti !

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

De cateva zile sora mea a plecat acasa iar eu am terminat sa ma duc zi de zi pe plaje. Daca timpul permite ,sambata si duminica vom trage o fuga daca tot stau aproape. Ar fi chiar pacat...se apropie sfarsitul sezonului. Va salut cu o melodie si  v-am lasat si cateva fotografii.

La revedere...pe curand ! O saptamana buna tuturor!

Multumesc Mariana (Bunatati simple) si Ana(Jurnalul Anei) pentru premiile oferite.
Le ofer mai departe tuturor voua!
Grazie Mariana e Ana per i premi .
Li offro a tutti voi !

12 commenti:

  1. Bine ai revenit!acum asteptam retete noi!pup si o zi minunata!

    RispondiElimina
  2. bine ai revenit....esti o fericita ca locuiesti aproape de mare....pupici si asteptam noi retete...

    RispondiElimina
  3. Ben tornata cara Nico...^_^...6 beata ad abbittare vicino al mare nn ti serve la vacanza x andarci...:D:...e nemmeno fai l'autostrada...:P...6 molto bella nella foto e bella anche la canzone.Nn vedo l'ora di vederti di nuovo cn nuove ricettine...:D.Ti mando 1 forte abbraccio e ti auguro buona serata

    RispondiElimina
  4. bentornata Nico!!spero che ti sia rilassata abbastanza da ricominciare a postare delle bellissime ricette,un abbraccio!

    RispondiElimina
  5. Gabriela: bine te-am gasit !
    bacioni e buona giornata!

    Alina : adevarat ,multi imi spun la fel!
    bacioni e buona giornata!

    Novelina : Davvero..non devo fare l'autostrada affollata di macchine per andare al mare!
    Beh ..la vacanza a casa non è proprio una vera vacanza...i lavori di tutti i giorni mi toccano a farli comunque! Sicuramente ,avere il mare a due passi e andare quando vuoi è una bella cosa!
    bacioni e buona giornata!

    Nicole : ben ritrovata!
    Si ..mi sono rilassata abbastanza !
    bacioni e buona giornata!

    RispondiElimina
  6. Bine ai revenit Nico!
    Dupa poze, se pare ca ai avut o vacanta frumoasa :)

    O zi placuta si mult soare!!!

    RispondiElimina
  7. Mulumuesc Alina..si bine te-am regasit! Da, nu ma pot plange...oricum ,a fost o vacanta in casa proprie ;-))
    o zi buna!

    RispondiElimina
  8. Bine te-am găsit iar,așteptam asta!
    Ai putea sa merg si eu cu tine la mare?
    Mulțumesc pentru urări!Te pup!

    RispondiElimina
  9. Mariana , bine te-am regasit! Hai vino ,cat mai este timp frumos!
    te pup

    RispondiElimina
  10. Bine ai revenit, Nico! Te-ai relaxat, te-ai odihnit?

    RispondiElimina
  11. Bine te-am regasit Liana! Destul relax ,nu pot sa ma plang ;-)

    RispondiElimina
  12. Salut, am pentru tine 3 propuneri de parteneriat.
    unul cu blogul:
    Coafuri tunsori frizuri
    http://coafuritunsorifrizuri.blogspot.com/

    Diet
    http://best-dietss.blogspot.com.

    Hoteluri Mamaia
    http://hotelurimamaia.blogspot.com/

    Dacă te-ar interesa un schimb de link cu unul dintre bloguri sau cu toate 3, trimite-mi un Reply la mesaju acesta.
    Toate cele bune şi sper că nu te-am deranjat cu acest mesaj.

    RispondiElimina

Grazie, i vostri commenti sono sempre graditi...
appena posso ricambierò la visita ◕‿◕

Seguo